دانشنامه عمومی

دانشنامه عمومی

دانشنامه عمومی

دانشنامه عمومی

  • ۰
  • ۰

ویژگی های بهترین متخصص ارتوپدی

از اولین و مهمترین ویژگی متخصص ارتوپد مهارت و میزان آگاهی در ضمینه ارتوپد، صبر و شکیبایی، قدرت تشخیص بالا، آگاهی و مهارت کامل به روش های درمانی، تجربه بالا در ضمینه درمان و داشتن نتیجه گیری های موفقیت امیز است.

درواقع هرچه پزشک مهارت بیشتری در ضمینه تشخیص و درمان داشته باشد برای بیمار بهتر است. زیرا در این زمینه به دلیل پیچیدگی و تشابه بالا، تشخیص بسیار مهم است.

بسیاری از دردها ضمینه های استخوانی ندارند و به رباط ها و یا تاندون ها و یا … مربوط می شوند و گاهی تشخیص و تفکیک آن ها بسیار مشکل است.

از طرفی تشخیص بهترین روش درمان که برای بیمار در طول زمان کمتر بیشترین بازده را داشته باشد، نیز خود نیاز به مهارتی بالا دارد.
انتخاب روش درمان از مهارت های خاص هر پزشک است که در کارنامه خود و جلب رضایت بیمار و رفع مشکل او ثبت می شود.

یک عمل بسیار سنگین و سخت آقای ۴۵ ساله کارگر، که بدنبال تصادف با شکستگی شدیدا خرد شده انتهای استخوان ران در مفصل زانو مراجعه کرده بود. این عمل توسط دکتر محمدطاهر قادری متخصص ارتوپدی و فلوشیپ فوق تخصصی زانو به همراه دکتر اتحادی فوق تخصص پا و مچ پا انجام گرفت و عمل موفقیت آمیزی بود.

چه زمانی باید متخصص ارتوپد مراجعه کنیم؟

شاید برای شما هم این سوال باشد که چه زمانی و چرا باید به متخصصین ارتوپدی مراجعه کنیم؟ در جواب به شما باید بگوییم که؛ بسیاری از افراد در حین انجام فعالیت های ورزشی یا سنگین با درد یا آسیب دیدگی هایی مواجه می شوند که برای درمان و تسکین درد نیاز است به متخصص ارتوپدی خوب مراجعه کنند.

برای مثال اگر شما حین ورزش فوتبال دچار آسیب دیدگی زانو می شوید نیاز است که به یک متخصص ارتوپدی که تسلط و تخصص روی مشکلات ورزشی زانو دارد مراجعه کنید. تا ایشان با بررسی مشکل پیش آمده تشخیص دهد که آیا مشکل زانو شما حاد است و یا نه مشکل کوچکی است که با استراحت کردن و رعایت برخی نکات رفع می شود.

بیماری هایی که توسط دکتر ارتوپد درمان می شود

همان طور که قبلا هم گفته شد متخصص ارتوپد خوب، پزشکی است که بتواند با دانش و تجربه ای که دارد مشکلات مربوط به مفاصل را تشخیص دهد و بهترین روش درمانی را برای آسیب های وارده و یا بیماری مفاصل انتخاب کند.

برای مطالعه ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه کنید:

https://doctorghaderi.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%88%D9%BE%D8%AF%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2/

  • ۰۰/۰۸/۱۱
  • صحرا امر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی